Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 4 februari 2012

Kolloidalt silver

http://vaken.se/modules/smartsection/item.php?itemid=1448

Kollidalt silver hjälper många, men se till att ni köper rätt produkt! Läs också på innan du tror på alla argument mot denna gamla, välprövade, men idag mycket "tunnare" medikament. Finns också en bra grupp på Facebook "Kolloidalt Silver" som diskuterar ämnet innehållande personer som jobbat/använt detta i mer än tio år och är oerhört pålästa. Men, var beredd på de tunga argumenten om du börjar befatta dig med detta, men också rena hälsovinster - säger jag som använt KS av och till under under flera år  - dock är jag fortfarande icke varken köpt eller påtrugad några argument, de är alla mina helt egna. Självklart läser jag också på konstant och hela tiden (mitt nätverk blir bara större) för att se till att det jag matar i mig själv och sambon är något som är bra och nyttigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar